Počet záznamov: 1  

Chytrý marketing v těžkých časech

  1. Názov Chytrý marketing v těžkých časech
    Autorské údajeRabikar Chatterjee
    Autor Chatterjee Rabikar
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 13, č. 11/12 (listopad/prosinec 2009), s. 24-25. - Praha : Mladá fronta, 2009. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * reklama * lojálnosť zákazníkov * investície * ceny * náklady * efektívnosť * recesia
    AnotáciaInvestovať peniaze do reklamy v čase recesie - absolútna nutnosť v záujme udržania lojálneho zákazníka. Snaha firiem znižovať ceny. Ponuka balenia s menším obsahom, alebo ponuka produktov typu dva plus jeden zdarma. Nový produkt na trhu, prilákanie pozornosti - prínos v dobe recesie. Potreba rozoznať kľúčové zákaznícke segmenty. Typy pre šikovné zníženie nákladov. Myslenie v dlhodobých perspektívach.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.