Počet záznamov: 1
Postoje slovenských zákazníkov k CRM
Názov Postoje slovenských zákazníkov k CRM Preklad názvu Approaches of Slovak customers to CRM concept Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuální aspekty české a světové ekonomiky : seminář konaný u příležitosti mezinárodní konference LEF 2009 : Liberec 15. až 16. září 2009. S. 259-266. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2009. ISBN 978-80-7372-536-5 Poznámky VEGA 1/4582/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * zákazníci * firmy * informácie * marketing * výskum Anotácia Výsledky empirického výskumu, ktorý hľadal odpoveď na otázky - ktoré faktory sú pre zákazníka rozhodujúce pri voľbe predávajúceho a do akej miery sú zákazníci ochotní poskytovať podnikom osobné dáta. Empirické hodnotenie bolo realizované na štyroch produktových kategóriách s vysokou angažovanosťou zákazníka: automobily, bankové produkty, poisťovacie produkty a produkty cestovného ruchu. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00101-008, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1