CRM v kontexte lojality zákazníkov k značke

  1. Názov CRM v kontexte lojality zákazníkov k značke
    Aut.údajeZuzana Lukačovičová
    Autorlupa Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdroj.dok.lupa Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. S. 24-37. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2
    PoznámkyBibliogr. odkazy
    Druh dok.rozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dok.slovenčina
    KrajinaSlovenská republika
    Systematikalupa 339.138 - Marketing
    Heslálupa systém CRM * lupa riadenie vzťahov so zákazníkmi * lupa marketing vzťahový * lupa lojálnosť zákazníkov * lupa značky výrobkov * lupa zamestnanci * lupa firmy
    AnotáciaVymedzenie koncepcie CRM. Zásady riadenia vzťahov so zákazníkmi. CRM - lojalita zákazníka v kontexte značky. Ponuka hodnoty v rámci jednej značky - funkčné pôžitky, emočné pôžitky a pôžitok sebavyjadrenia. Lojalita zákazníka ako predpoklad úspechu značky. Zamestnanci, značka a budovanie CRM.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ EU
    Archív EPCE10 00104-005, originál dokumentu

    článok

    článok