Počet záznamov: 1
Komunikačné médiá v stratégii budovania CRM
Názov Komunikačné médiá v stratégii budovania CRM Autorské údaje Helena Labská Autor Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. S. 38-57. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * hodnota * reklama * služby * médiá * televízia * rozhlas * tlač Anotácia Od CRM (riadenia vzťahov so zákazníkmi) k CVM - Consumer value management. Hodnotenie zákazníkov a hodnota pre zákazníka. Komunikácia a CRM. Mediálna stratégia. Vlastnosti jednotlivých médií - televízie, rozhlasu a printových médií. Faktory média-mixu. Realizácia mediálneho plánu. Interaktívne formy komunikácie - kontaktné centrá, vernostné karty. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00104-002, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1