Počet záznamov: 1  

Komunikačné médiá v stratégii budovania CRM

  1. Názov Komunikačné médiá v stratégii budovania CRM
    Aut.údajeHelena Labská
    Autorlupa Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdroj.dok.lupa Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. S. 38-57. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2
    PoznámkyBibliogr. odkazy
    Druh dok.rozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dok.slovenčina
    KrajinaSlovenská republika
    Systematikalupa 339.138 - Marketing
    Heslálupa komunikácia marketingová * lupa riadenie vzťahov so zákazníkmi * lupa systém CRM * lupa hodnota * lupa reklama * lupa služby * lupa médiá * lupa televízia * lupa rozhlas * lupa tlač
    AnotáciaOd CRM (riadenia vzťahov so zákazníkmi) k CVM - Consumer value management. Hodnotenie zákazníkov a hodnota pre zákazníka. Komunikácia a CRM. Mediálna stratégia. Vlastnosti jednotlivých médií - televízie, rozhlasu a printových médií. Faktory média-mixu. Realizácia mediálneho plánu. Interaktívne formy komunikácie - kontaktné centrá, vernostné karty.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00104-002, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka