Postoje zákazníkov k CRM

  1. Názov Postoje zákazníkov k CRM
    Aut.údajeDagmar Lesáková
    Autorlupa Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdroj.dok.lupa Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. S. 58-77. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2
    Vyd.údajeTab.
    PoznámkyBibliogr. odkazy
    Druh dok.rozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dok.slovenčina
    KrajinaSlovenská republika
    Systematikalupa 339.138 - Marketing
    Heslálupa marketing * lupa systém CRM * lupa riadenie vzťahov so zákazníkmi * lupa marketing vzťahový * lupa zákazníci * lupa predajcovia * lupa výskum * lupa Slovensko
    AnotáciaVýsledky výskumu, realizovaného na 260 domácnostiach z celého Slovenska a ktorý sledoval správanie rôznych zákazníckych skupín. Vysvetlenie podstaty pojmu - vzťah k zákazníkovi. Limity vzťahového marketingu z hľadiska zákazníkov. CRM z hľadiska zákazníka - empirický výskum.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ EU
    Archív EPCE10 00104-004, originál dokumentu

    článok

    článok