Počet záznamov: 1  

Riadenie vzťahov so zákazníkmi v maloobchode: hľadisko spotrebiteľa

  1. Názov Riadenie vzťahov so zákazníkmi v maloobchode: hľadisko spotrebiteľa
    Aut.údajeKornélia Richterová
    Autorlupa Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdroj.dok.lupa Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. S. 78-84. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2
    PoznámkyBibliogr. odkazy
    Druh dok.rozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dok.slovenčina
    KrajinaSlovenská republika
    Systematikalupa 339.138 - Marketing
    Heslálupa riadenie vzťahov so zákazníkmi * lupa zákazníci * lupa spotrebitelia * lupa správanie spotrebiteľa * lupa rozhodovanie * lupa nákup * lupa študenti * lupa maloobchod * lupa prieskum informačný
    AnotáciaDôvody a faktory, ktoré umocňujú význam maloobchodných vkladov do budovania vzťahov so zákazníkmi. Poznatky z kontinuálneho prieskumu nákupného rozhodovania študentov, ktorý sa od r. 2001 uskutočňuje v rámci výučby predmetu Spotrebiteľské správanie na druhom stupni vysokoškolského štúdia. Využitie zákazníckych kariet v nákupoch študentov. Poznatky z prieskumu rozhodovania o nákupe odevov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00104-006, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka