Počet záznamov: 1
Která polovina letí z okna?
Názov Která polovina letí z okna? Autorské údaje Petr Hantych Autor Hantych Petr Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 12 (Prosinec 2009), s. 28-30. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 330.13 - Hospodárnosť. Ekonomický princíp. Úžitok. Hodnota. Zákon hodnoty Heslá efektívnosť * investície * marketing mix * značky výrobkov * modelovanie Anotácia Ako objektívne hodnotiť efektivitu. Skúsenosti spoločnosti Unilever s regresným modelovaním. Ako pôsobia prvky marketingového mixu na značku. Stanovenie ROI (Return on investment) jednotlivých častí marketingového mixu. Ako to vyzerá v praxi. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 8-12 + 5 príl.
článok
Počet záznamov: 1