Počet záznamov: 1  

Vplyv podnikateľského prostreddia na malé a stredné podnikanie v čase hospodárskej krízy

  1. Title Rozhodovanie retail managementu a spotrebiteľov v podmienkach globálnej konkurencie – spotrebiteľské správanie vo vybranej lokalite
    Author infoAnton Meteňko
    Author Meteňko Anton EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document Kvantitatívne prístupy k modelovaniu rozhodovania ekonomických subjektov v podmienkach neurčitosti a rizika : (recenzovaný zborník z vedeckého workshopu) : Košice 12.12.2008. S. 1-19. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU v Košiciach, 2008. ISBN 978-80-225-2665-4
    NoteVEGA 1/4604/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords Slovensko * kríza hospodárska * prostredie podnikateľské * podnikanie stredné * podnikanie malé * konkurencieschopnosť
    AnnotationMalé a stredné podnikanie (MSP), jedným zo základných predpokladov ekonomického vývoja krajiny. Podpora MSP a podnikateľské prostredie na Slovensku. Plánovanie a rast konkurencieschopnosti. Index podnikateľského prostredia. Kvalita podnikateľského prostredia Slovenska podľa Svetovej banky.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00146-008, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.