Počet záznamov: 1
Vplyv podnikateľského prostreddia na malé a stredné podnikanie v čase hospodárskej krízy
Title Rozhodovanie retail managementu a spotrebiteľov v podmienkach globálnej konkurencie – spotrebiteľské správanie vo vybranej lokalite Author info Anton Meteňko Author Meteňko Anton EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document Kvantitatívne prístupy k modelovaniu rozhodovania ekonomických subjektov v podmienkach neurčitosti a rizika : (recenzovaný zborník z vedeckého workshopu) : Košice 12.12.2008. S. 1-19. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU v Košiciach, 2008. ISBN 978-80-225-2665-4 Note VEGA 1/4604/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords Slovensko * kríza hospodárska * prostredie podnikateľské * podnikanie stredné * podnikanie malé * konkurencieschopnosť Annotation Malé a stredné podnikanie (MSP), jedným zo základných predpokladov ekonomického vývoja krajiny. Podpora MSP a podnikateľské prostredie na Slovensku. Plánovanie a rast konkurencieschopnosti. Index podnikateľského prostredia. Kvalita podnikateľského prostredia Slovenska podľa Svetovej banky. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00146-008, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1