Počet záznamov: 1  

Obsahová analýza ako vedecká metóda v personálnom marketingu

  1. Názov Obsahová analýza ako vedecká metóda v personálnom marketingu
    Preklad názvuContent analysis as science method in personal marketing
    Autorské údajeLenka Klimentová
    Autor Klimentová Lenka EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku III. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 5.11.2009. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2851-1
    PoznámkyVEGA 1/4591/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 303 - Metódy spoločenských vied
    Heslá analýza obsahová * marketing personálny * zdroje ľudské * pracovníci
    AnotáciaObsahová analýza - kvantitatívno-kvalitatívna analýza a jej široké použitie. Analýza informácií. Obsahová analýza ako štruktúrovaná analyticko-dokumentačná technika. Použitie obsahovej analýzy. Postup obsahovej analýzy. Personálny marketing. Nástroje personálneho marketingu. Obsahová analýza v personálnom marketingu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00187-037, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.