Počet záznamov: 1  

Generace Y - mladí lidé v hledáčku českých firem

  1. Názov Generace Y - mladí lidé v hledáčku českých firem
    Autorské údajeKathryn Havlová
    Autor Havlová Kathryn
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 19, č. 3 (2009), s. 9-10. - Praha : Česká marketingová společnost, 2009. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnikanie * firmy * mladiství * marketing * Česko * USA
    AnotáciaV poslednej dobe sa vo svetových i českých médiách objavuje pojem Generacia Y. Kto sú títo ľudia a ako môžu ovplyvniť marketing firiem, príklad Česka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.