Počet záznamov: 1
Význam možnosti využitia nástrojov komunikácie v marketingovej stratégii malých a stredných podnikov
Názov Význam možnosti využitia nástrojov komunikácie v marketingovej stratégii malých a stredných podnikov Preklad názvu Meaning and possibilities communication utilization in marketing policy of small and medium enterprises Autorské údaje Stanislava Deáková Autor Deáková Stanislava EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Zhodnotenie zmien v podmienkach podnikania a v hospodárení malých a stredných podnikov v dôsledku integrácie II.. S. 27 - 35. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2885-6 Výstup z projektu VEGA 1/0330/08 Zhodnotenie zmien podnikateľských štruktúr v dôsledku integračných procesov pri kooperácii malých a stredných podnikov, osobitne družstiev
Poznámky VEGA 1/0330/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * marketing strategický * podnik malý * podnik stredný * nástroje marketingové * konkurencia trhová Anotácia Konkurenčné prostredie trhov a cieľ marketingovej komunikácie. Marketingové plány a nástroje. Marketingová analýza ako východisko marketingovej stratégie. Nástroje komunikačného mixu. Zákazník v centre pozornosti. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00147-004, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1