Počet záznamov: 1
Vybrané nástroje marketingovej komunikácie podniku
Názov Vybrané nástroje marketingovej komunikácie podniku Preklad názvu Selected tools of the corporate`s marketing communication Autorské údaje Jana Lopušanová Autor Lopušanová Jana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku III. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 5.11.2009. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2851-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * reklama * podpora predaja * informácie * práca s verejnosťou * marketing priamy * zákazníci * predaj * nákup Anotácia Marketingová komunikácia ako nástroj ovplyvňovania spotrebiteľa. Definícia marketingovej komunikácie. Ciele marketingovej komunikácie. Charakteristika komunikačnej politiky a vybraných prvkov komunikačného mixu. Public relations - PR. Klasifikácia nástrojov PR podľa akronymu PENCILS. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00187-045, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1