Počet záznamov: 1
The congruence of the sponsors' objectives with the sponsorship objectives understood by the sample of consumers
Názov The congruence of the sponsors' objectives with the sponsorship objectives understood by the sample of consumers Autorské údaje Kamila Rubaninská Autor Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Scientia Iuventa 2009 : medzinárodná doktorandská konferencia : proceedings of reviewed papers from international scientific conference of PhD. students. S. [1-6]. - Banská Bystrica : Centrum rozvoja doktorandov Ekonomickej fakulty UMB v Banskej Bystrici, 2009. ISBN 978-80-8083-793-8 Poznámky 2316063/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty Heslá sponzorovanie * lojálnosť zákazníkov * imidž * Slovensko Anotácia Zámery sponzorstva z pohľadu sponzora a z pohľadu spotrebiteľa. Sponzorstvo na Slovensku. Formulácia problému. Cieľ, materiály a metodológia. Výsledky a diskusia. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00130-005, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1