Počet záznamov: 1  

The congruence of the sponsors' objectives with the sponsorship objectives understood by the sample of consumers

  1. Názov The congruence of the sponsors' objectives with the sponsorship objectives understood by the sample of consumers
    Autorské údajeKamila Rubaninská
    Autor Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Scientia Iuventa 2009 : medzinárodná doktorandská konferencia : proceedings of reviewed papers from international scientific conference of PhD. students. S. [1-6]. - Banská Bystrica : Centrum rozvoja doktorandov Ekonomickej fakulty UMB v Banskej Bystrici, 2009. ISBN 978-80-8083-793-8
    Poznámky2316063/08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty
    Heslá sponzorovanie * lojálnosť zákazníkov * imidž * Slovensko
    AnotáciaZámery sponzorstva z pohľadu sponzora a z pohľadu spotrebiteľa. Sponzorstvo na Slovensku. Formulácia problému. Cieľ, materiály a metodológia. Výsledky a diskusia.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00130-005, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.