Počet záznamov: 1
Vplyv globalizácie na marketingové stratégie v cukrovarníctve
Názov Vplyv globalizácie na marketingové stratégie v cukrovarníctve Preklad názvu Effect of globalization to marketing strategy in sugar industry Autorské údaje Martina Špilová Autor Špilová Martina EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku III. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 5.11.2009. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2851-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 663/664 - Potravinárstvo Heslá cukrovarníctvo * cukor * holding * marketing * stratégia marketingová * marketing mix * komunikácia marketingová Anotácia Marketing a marketingová stratégia podniku - charakteristika. Marketingové nástroje. Marketingový mix - 4 P (produkt, cena, distribúcia a umiestnenie, marketingová komunikácia). Cukor a jeho história. Pozadie reformy v cukrovarníctve. Ciele reformy. Dopad reformy na ceny cukru vo svete. Skúmanie vplyvu reformy na spoločnosť Agrana - príklad cukrovarníckeho priemyslu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00187-072, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1