Počet záznamov: 1  

Internet ako strategický nástroj marketingovej komunikácie

  1. Názov Internet ako strategický nástroj marketingovej komunikácie
    Autorské údajeBenita Juriková, Miroslava Szarková
    Autor Juriková Benita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Spoluautori Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Aktuální aspekty české a světové ekonomiky : seminář konaný u příležitosti mezinárodní konference LEF 2009 : Liberec 15. až 16. září 2009. S. 105-110. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2009. ISBN 978-80-7372-536-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Heslá internet * komunikácia marketingová * marketing strategický * Slovensko
    AnotáciaPoužívanie internetu malými a strednými podnikmi pôsobiacimi v SR v marketingovej komunikácii – výsledky výskumu. Využívané e-komunikačné nástroje, doplnkové e-služby, tvorba a správa web-stránky. Hodnotenie internetovej stránky ako strategického komunikačného nástroja. Internet sa stal vysoko používaným nástrojom a zvlášť v marketingovej komunikácii ho využíva stále viac malých a stredných podnikov. Možno predpokladať, že tento trend bude pokračovať.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00101-010, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.