Počet záznamov: 1  
Conjoint analýza v zákaznícky orientovanom marketingu
- Názov - Conjoint analýza v zákaznícky orientovanom marketingu - Preklad názvu - Conjoint analysis in customer-oriented marketing - Autorské údaje - Branislav Pacák - Autor - Pacák Branislav - Zdrojový dokument - Forum statisticum Slovacum : vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. Roč. 5, č. 7 (2009), s. 115-120. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2009. ISSN 1336-7420 - Druh dokumentu - rozpis článkov z periodík - Jazyk dokumentu - slovenčina - Krajina vydania - Slovenská republika - Systematika - 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika - Heslá - metódy štatistické * analýza štatistická viacrozmerná * výskum trhu * marketing * štatistika - Anotácia - Princíp conjoint analýzy ako metódy, ktorá je najviac spojená s výskumom trhu. Príklad aplikácie conjoint analýzy. Ukážka manažérskej aplikácie výsledkov conjoint analýzy. Odhady čiastkových užitočností. Relatívne užitočnosti. - Báza dát - ČLÁNKY - Odkazy - PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika - Zväzky - 2009: 5-7 
  - článok 
Počet záznamov: 1