Počet záznamov: 1  

Manažment podnikov cestovného ruchu na medzinárodnom trhu v období globálnej krízy

  1. Názov Manažment podnikov cestovného ruchu na medzinárodnom trhu v období globálnej krízy
    Súbežný názovManagement of tourist enterprises on international market in crisis period
    Autorské údajeĽudmila Novacká
    Autor Novacká Ľudmila EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF
    Zdrojový dokumentINPROFORUM 2009 : ekonomická krize - výzva pro regiony : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference, České Budějovice, 5. - 6. listopadu 2009. S. 218-222. - České Budějovice : Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta, 2009. ISBN 978-80-7394-173-4 Obr.
    PoznámkyBibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá kríza hospodárska * ruch cestovný * služby * dopyt * ponuka * Slovensko * trh medzinárodný
    AnotáciaGlobálna hospodárska kríza a cestovný ruch. Dopyt znížil záujem o určité produkty v cestovnom ruchu a začal vyžadovať produkt, ktorý naplní funkciu služby v podmienkach nižšej ceny, resp. nižších výdavkov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00216-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF144.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

    Do košíka