Počet záznamov: 1  

Spolupráce v postdigitální éře komunikace

  1. Názov Spolupráce v postdigitální éře komunikace
    Autorské údajeSam Brownfield
    Autor Brownfield Sam
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 1 (Leden 2010), s. 42-44. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Heslá digitalizácia * médiá * internet * technológie informačné * technológie komunikačné * marketing * komunikácia marketingová * podnikanie * vzdelávanie
    AnotáciaVzostup digitálnych médií. Očakávania doby od marketingových pracovníkov s dôrazom na využívanie digitálnych médií. Potreba vzdelávania vyššieho manažmentu. Zakomponovanie digitálnych médií do podnikania. Školiace programy, agentúrne briefingy. Moderný digitálny brief.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-7 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.