Počet záznamov: 1
Nástroje marketingovej komunikácie
Title Nástroje marketingovej komunikácie Author info Recenzenti: Mikuláš Šupín ... [ et al. ] Author Gažová Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Marketing a obchod 2009 : vplyv hospodárskej krízy na marketing a obchod : vedecký zborník. S. 64-67. - Zvolen : Bratia Sabovci s.r.o., Zvolen, 2009. ISBN 978-80-89241-33-0 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * komunikácia * nástroje marketingové * persuázia Annotation Persuázia ako komunikačný nástroj, sa dá aktívne využiť v prostredí marketingovej komunikácie. Proces presviedčania a argumentácia. Tri základné spôsoby argumentácie - argumentácia vlastnou osobou, argumentácia rozumom, argumentácia emóciami. Podpora komunikačných nástrojov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00232-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1