Počet záznamov: 1
Personálny marketing podnikov v podmienkach globálnej hospodárskej krízy
Názov Personálny marketing podnikov v podmienkach globálnej hospodárskej krízy Preklad názvu Personnel marketing of companies under the conditions of global economic crisis Autorské údaje Miroslava Szarková Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 38, č. 3 (2009), s. 398-404. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2009. ISSN 0323-262X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá pojmy * kríza hospodárska * trh práce * výhody konkurenčné * manažment personálny * marketing personálny Anotácia Vymedzenie personálneho marketingu. Možnosti personálneho marketingu v súčasnosti. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00241-012, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2009: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 80.5 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1