Počet záznamov: 1
Kríza marketingu alebo marketing v dobe krízy?
Názov Kríza marketingu alebo marketing v dobe krízy? Autorské údaje Štefan Kassay Autor Kassay Štefan Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 1 (2010), s. 39. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing strategický * komunikácia firemná * komunikácia interná * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * starostlivosť o zákazníkov Anotácia Riadenie podniku spočíva v priamej a nepriamej komunikácii (odberateľ-dodávateľ), z ktorej sa nesmie vytratiť vzťah, znalosť, ochota, pravdivosť. Segmenty zákazníkov v čase krízy: brzdiaci zákazníci (slam-on-the-brakes), mrzutí, ale trpezliví zákazníci (pained, but-patient), dobre situovaní zákazníci (confortably-well-off), zákazníci, ktorí žijú zo dňa na deň (live-for-today). Kategórie marketingových priorít: nevyhnutné (essentials), pôžitkové (treats), odložiteľné (postponables), nahraditeľné (expendables). Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1-6
článok
Počet záznamov: 1