Počet záznamov: 1  

Reklama a jej reálne možnosti

  1. Názov Reklama a jej reálne možnosti
    Autorské údajeJana Škutková
    Autor Škutková Jana
    Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 1 (2010), s. 40-41. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * nástroje marketingové * marketing mix * podpora predaja * kampane reklamné * taktika reklamy
    AnotáciaDôležité kritériá a reálne možnosti reklamy. Reklamná kampaň a kapacita predajcov uspokojiť vyvolaný dopyt. Spolupráca marketingu s predajcami. Kde inzerovať a čo propagovať. Náklady vynaložené na reklamu a jej výsledky. Reálna podpora predaja a cenová stratégia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.