Počet záznamov: 1  

Market orientation of the Slovak companies in the field of purchases

  1. Názov Market orientation of the Slovak companies in the field of purchases
    Autorské údajeJaroslav Kita, Marta Grossmanová, Pavol Kita, Pavol Konštiak
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Grossmanová Marta EUBUJA - Ústav jazykov EU
    Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentRevista Portuguesa de Management : revista científica. Vol. 2, num. 1 (2009) s. 13-25. - Lisboa : Associação de Estudos e Investigação Científica do ISLA, 2009. ISSN 1646-897X Graf, tab.
    PoznámkyRes. angl., port. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPortugalsko
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá trh * nákup * dodávatelia * konkurencia * spoločnosti * výskum * Slovensko
    AnotáciaOrientácia spoločnosti a nákupu na požiadavky trhu. Orientácia na dodávateľov, ktorí sú súčasťou trhovej orientácie. Výsledky výskumu trhovej orientácie na poli nákupu založenom na vybraných elementoch. Potreba nových metód organizácie nakupovania. Závery prieskumu.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00262-001, kópia plného textu

    článok

    článok

    Do košíka