Počet záznamov: 1
Market Orientation of the Slovak Companies in the Field of Purchases
Názov Market Orientation of the Slovak Companies in the Field of Purchases Preklad názvu Trhová orientácia slovenských firiem v oblasti nákupov Autorské údaje Jaroslav Kita, Marta Grossmanová, Pavol Kita, Pavol Konštiak Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Grossmanová Marta EUBUJA - Ústav jazykov EU - zrušené Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Revista Portuguesa de Management : revista científica. Vol. 2, num. 1 (2009) s. 13-25. - Lisboa : Associação de Estudos e Investigação Científica do ISLA, 2009. ISSN 1646-897X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Portugalsko Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Heslá trh * nákup * dodávatelia * konkurencia * spoločnosti * výskum * Slovensko Anotácia Orientácia spoločnosti a nákupu na požiadavky trhu. Orientácia na dodávateľov, ktorí sú súčasťou trhovej orientácie. Výsledky výskumu trhovej orientácie na poli nákupu založenom na vybraných elementoch. Potreba nových metód organizácie nakupovania. Závery prieskumu. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00262-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1