Počet záznamov: 1  

Žijte LOHAS - vytvořte nový tržní segment

  1. Názov Žijte LOHAS - vytvořte nový tržní segment
    Autorské údajeAleš Hudský, Lidija Erlebachová
    Autor Hudský Aleš
    Spoluautori Erlebachová Lidija
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 1 (leden 2010), s. 8-10. - Praha : Mladá fronta, 2010. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 316.7 - Civilizácia. Spôsob života. Sociálna komunikácia. Ideológia
    Heslá štýl životný * kvalita života * ochrana prostredia životného * ekológia * bioprodukty * technológie nové * zodpovednosť * správanie spotrebiteľa * firmy
    AnotáciaZdravý a udržateľný životný štýl, ekologické myslenie - nový životný štýl LOHAS. Skratka LOHAS z anglických slov - lifestyle of health and sustainability. Veľkosť trhu LOHAS. Produkty, ktoré stúpenci tohto životného štýlu nakupujú. Odraz životného štýlu vo vzťahu k sebe, svojmu okoliu a v spotrebiteľskom správaní. Zodpovedný prístup firiem vo všetkých fázach životného cyklu výrobku. Ako využiť LOHAS v období krízy. LOHAS v kozmetike, v nábytkárstve a v spotrebnom tovare. Obmedzenie spotreby energie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.