Počet záznamov: 1
Aplikácia nástrojov komunikačného mixu v strediskách cestovného ruchu a možnosti merania ich efektívnosti
Názov Aplikácia nástrojov komunikačného mixu v strediskách cestovného ruchu a možnosti merania ich efektívnosti Preklad názvu Application of promotion mix in tourist destinations and possibilities of measuring its efficiency Autorské údaje Vanda Maráková Autor Maráková Vanda Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 42, č. 3-4 (2009), s. 132-147. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2009. ISSN 0139-8660 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá ruch cestovný * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * efektívnosť * návratnosť investícií Anotácia Integrovaná marketingová komunikácia stredísk cestovného ruchu. Meranie efektívnosti vybraných nástrojov komunikačného mixu v cestovnom ruchu. Návratnosť investícií (ROI). Výsledky dotazníkového prieskumu, ktorý vychádzal z dvoch hypotéz. Dôvody nemerania efektívnosti prvkov komunikačného mixu. Model hodnotenia efektívnosti nástrojov marketingovej komunikácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-4
článok
Počet záznamov: 1