Počet záznamov: 1  

Aplikácia nástrojov komunikačného mixu v strediskách cestovného ruchu a možnosti merania ich efektívnosti

  1. Názov Aplikácia nástrojov komunikačného mixu v strediskách cestovného ruchu a možnosti merania ich efektívnosti
    Preklad názvuApplication of promotion mix in tourist destinations and possibilities of measuring its efficiency
    Autorské údajeVanda Maráková
    Autor Maráková Vanda Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 42, č. 3-4 (2009), s. 132-147. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2009. ISSN 0139-8660 Obr., tab.
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá ruch cestovný * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * efektívnosť * návratnosť investícií
    AnotáciaIntegrovaná marketingová komunikácia stredísk cestovného ruchu. Meranie efektívnosti vybraných nástrojov komunikačného mixu v cestovnom ruchu. Návratnosť investícií (ROI). Výsledky dotazníkového prieskumu, ktorý vychádzal z dvoch hypotéz. Dôvody nemerania efektívnosti prvkov komunikačného mixu. Model hodnotenia efektívnosti nástrojov marketingovej komunikácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2009: 1-4

    článok

    článok

    Do košíka