Počet záznamov: 1  

Analýza efektívnosti výdavkov na reklamu vybraných slovenských finančných inštitúcií použitím analýzy dátových obalov.

  1. Názov Analýza efektívnosti výdavkov na reklamu vybraných slovenských finančných inštitúcií použitím analýzy dátových obalov.
    Autorské údajeMartina Majorová
    Autor Majorová Martina
    Zdrojový dokument EDAMBA 2009 : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : zborník : international scientific conference for doctoral students and young researchers : proceedings. S. 110-121. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2873-3 Grafy, tab., vzorce.
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * banky * poisťovne * propagácia * mix komunikačný * modely stochastické * modely input-output
    AnotáciaPropagácia výrobku či služby ako neodmysliteľná súčasť politiky komunikačného mixu. Reklamný trh a peňažné prostriedky na propagáciu. Analýza dátových obalov s metódami viacrozmernej štatistickej analýzy. Hodnotenie efektívnosti výdavkov na reklamu vo vybraných finančných inštitúciách na slovenskom trhu. Reklama v médiách a výkonnostné ukazovatele bánk a poisťovní.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

    Do košíka