Počet záznamov: 1
Mercator
Názov Mercator : théories et nouvelles pratiques du marketing Autorské údaje J. Lendreviev - J. Lévy - D. Lindon Autor Lendrevie Jacques Spoluautori Lévy Julien Lindon Denis Vydavateľské údaje Paris : DUNOD , 2009. - 1230 s. Vydanie 9e éd. ISBN 978-2-10-053441-8 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu francúzština Krajina vydania Francúzsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * teória a prax * stratégia marketingová * trh * segmentácia trhu * produkty * komunikácia marketingová * služby * obchod * plánovanie * kontrola podniková Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 1, prezenčne 1 Signatúra 841670, 841671
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 841670 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 841671 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1