Počet záznamov: 1
Značka a firemná identita v marketingovej komunikácii
Názov Značka a firemná identita v marketingovej komunikácii Autorské údaje Jana Škutková Autor Škutková Jana Zdrojový dokument Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 2, č. Január/Február (2010), s. 58-59. - Bratislava : Goodwill, 2010. ISSN 1337-9798 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * kultúra podniková * identita podniková * známky ochranné * logo * konkurencia * zákazníci Anotácia Proces budovania značky a dlhodobý vzťah s cieľovou skupinou, branding. Branding ako základ odlišnosti od konkurencie a nástroj komunikácie. Grafická podoba značky a vizuálne stvárnenie identity spoločnosti, logo. Marketingová komunikácia a ciele firmy. Firemná kultúra a firemná identita. Lojalita k firme. Komunikácia so zákazníkom. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2010: Január-December
článok
Počet záznamov: 1