Počet záznamov: 1  

Značka a firemná identita v marketingovej komunikácii

  1. Názov Značka a firemná identita v marketingovej komunikácii
    Autorské údajeJana Škutková
    Autor Škutková Jana
    Zdrojový dokument Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 2, č. Január/Február (2010), s. 58-59. - Bratislava : Goodwill, 2010. ISSN 1337-9798
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * kultúra podniková * identita podniková * známky ochranné * logo * konkurencia * zákazníci
    AnotáciaProces budovania značky a dlhodobý vzťah s cieľovou skupinou, branding. Branding ako základ odlišnosti od konkurencie a nástroj komunikácie. Grafická podoba značky a vizuálne stvárnenie identity spoločnosti, logo. Marketingová komunikácia a ciele firmy. Firemná kultúra a firemná identita. Lojalita k firme. Komunikácia so zákazníkom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2010: Január-December

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.