Počet záznamov: 1  

Prístupy k meraniu hodnoty značky

  1. Názov Prístupy k meraniu hodnoty značky
    Preklad názvuBrand value measurement approaches
    Autorské údajeDagmar Molnárová
    Autor Molnárová Dagmar
    Zdrojový dokument Trendy ekonomiky a managementu : vědecký časopis. Roč. 3, č. 5 (2009), s. 58-64. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2009. ISSN 1802-8527
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Heslá značky kvality * známky ochranné * hodnota * zákazníci * marketing
    AnotáciaPojem značka. Riadenie značky. Pyramída hodnoty značky. Výrazové atribúty značky. Hlavné kategórie hodnoty značky. Reputácia značky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 4-5

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF70.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.