Počet záznamov: 1
Národná značka, logo a slogan ako prvky prezentácie Slovenska v zahraničí
Názov Národná značka, logo a slogan ako prvky prezentácie Slovenska v zahraničí Autorské údaje Gabriela Ratkovská Autor Ratkovská Gabriela EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 268-272. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6 Výstup z projektu VEGA 1/4562/07 Špecifické aspekty najnovších tendencií podnikateľských stratégií medzinárodného marketingu a ich aplikácia v podnikateľských subjektoch v SR ako predpoklad zvyšovania ich konkurencieschopnosti v rozširujúcej sa Európskej únii
Poznámky VEGA 1/4562/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo Heslá logo * značky kvality * geografia * informácie * štát * ruch cestovný * Slovensko Anotácia Značka Slovensko, logo a slogan ako prvky prezentácie Slovenska v zahraničí. Problematické faktory, ktoré ovplyvňujú reputáciu Slovenska v zahraničí. Malá krajina v srdci Európy - heslo, pod ktorým sa Slovensko prezentuje v zahraničí. Prezentácia Slovenska ako destinácie cestovného ruchu. Nutnosť vytvorenia hlavného posolstva, ktorým sa bude Slovensko prezentovať v zahraničí. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00499-013, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1