Počet záznamov: 1
Stratégie vstupu multinacionálnych korporácií na zahraničné trhy
Názov Stratégie vstupu multinacionálnych korporácií na zahraničné trhy Autorské údaje Alexandra Pappová Autor Pappová Alexandra EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 253-257. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6 Poznámky PMVP 2316068 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby Heslá korporácie transnacionálne * podnik spoločný * internacionalizácia ekonomiky * internacionalizácia výroby * joint ventures * partnerstvo strategické * aliancie strategické * trh svetový Anotácia Motivácia spoločnosti rásť na multinacionálne giganty. Formy vstupu spoločnosti na zahraničný trh. Strategické aliancie ako najzložitejšia forma spoločných podnikov. Neformálne medzinárodné strategické aliancie, formálne medzinárodné strategické aliancie a medzinárodné joint ventures. Vplyv súčasnej situácie vo svetovom hospodárstve na multinacionálne korporácie. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00499-012, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1