Počet záznamov: 1  

Češi a reklama

  1. Názov Češi a reklama : jaké zrcadlo nám nastavila reklama v letošním roce ?
    Autorské údajeJitka Vysekalová, Olga Kopecká
    Autor Vysekalová Jitka
    Spoluautori Kopecká Olga
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 20, č. 1 (2010), s. 4-6. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * Česko * spoločnosť
    AnotáciaAutorky sa zameriavajú na vývoj pocitu presýtenosti reklamou a na priestor, ktorý pre reklamu zostáva, tiež na vnímanie reklamy ako spoločenského javu v širších súvislostiach.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.