Počet záznamov: 1
Skrytá sila Public Relations
Názov Skrytá sila Public Relations Autorské údaje Zdenka Kadeková, Juraj Neománi Autor Kadeková Zdenka Spoluautori Neománi Juraj Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 20, č. 1 (2010), s. 8-10. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations Heslá práca s verejnosťou * spotrebitelia * reklama Anotácia V niektorých prípadoch sa PR ukázali účinnejšie ako reklama. Niektorí odborníci tvrdia, že článok má na spotrebiteľov päťkrát väčší vplyv ako reklama. Očakávaný vývoj komunikačných kanálov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1-4
článok
Počet záznamov: 1