Počet záznamov: 1
Vplyv využívania známych osobností v reklame na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov na Slovensku
Názov Vplyv využívania známych osobností v reklame na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov na Slovensku Autorské údaje Zuzana Lušňáková, Katarína Kleinová, Ľubica Kubicová Autor Lušňáková Zuzana Spoluautori Kleinová Katarína Kubicová Ľubica Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 20, č. 1 (2010), s. 20-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá reklama * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa Anotácia Mediálne známa osoba v reklame umožňuje vytvoriť si predstavu o benefitoch či vyššej kvalite propagovaného produktu. Vplyv reklamy na spotrebiteľa - testovanie závislosti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1-4
článok
Počet záznamov: 1