Počet záznamov: 1
Marketingové přestřelky
Názov Marketingové přestřelky Autorské údaje Jan Binar Autor Binar Jan Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 3 (Březen 2010), s. 32-33. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama porovnávacia * propagácia * produkty * značky výrobkov * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * zákazníci * nákup Anotácia Príklady porovnávacej reklamy z praxe: reklama na čokoládu Cadbury a Whitttaker`s, legendárny boj medzi Coca-Colou a Pepsi. Efekty porovnávacej reklamy. Pritiahnutie pozornosti, rozoznanie značky a vybavenie si reklamy. Ovplyvnenie postoja ku značke, dôveryhodnosť a vernosť ku značke. Akcia - úmysel kúpiť tovar a nákupné správanie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1-7 + 5 príl.
článok
Počet záznamov: 1