Počet záznamov: 1  

Marketingové stratégie vstupov na zahraničné trhy

  1. Názov Marketingové stratégie vstupov na zahraničné trhy
    Autorské údajeNikoleta Benciová
    Autor Benciová Nikoleta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 27-31. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.5 - Zahraničný obchod
    Heslá trhy * globalizácia * trh zahraničný * riziko obchodné * stratégia marketingová
    AnotáciaRozhodovacia základňa vstupu na zahraničné trhy. Využitie teórie marketingových stratégií vstupu na zahraničné trhy v praxi. Podnikanie v Číne a jeho riziká.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00499-027, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.