Počet záznamov: 1
Lojalita a spokojnosť zákazníka
Názov Lojalita a spokojnosť zákazníka Autorské údaje Adela Klepáková Autor Klepáková Adela EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Zdrojový dokument Využívanie výsledkov doktorandského štúdia pre celoživotné vzdelávanie : zborník príspevkov z vedeckej konferencie, 11. decembra 2009, Košice. S. 48-56. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2010. ISBN 978-80-553-0352-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá zákazníci * lojálnosť zákazníkov * výrobky * služby * nákup * firmy * konkurencia * kvalita * indexy Anotácia Dôležitosť lojality zákazníka. Prístupy k deleniu lojálnych zákazníkov. Faktory ovplyvňujúce lojalitu zákazníka. Budovanie lojality zákazníka. Problematika spokojnosti zákazníka. Index spokojnosti zákazníka. Od spokojnosti a lojality ku skutočnej hodnote zákazníka. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00517-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1