Počet záznamov: 1  

Lojalita a spokojnosť zákazníka

  1. Názov Lojalita a spokojnosť zákazníka
    Autorské údajeAdela Klepáková
    Autor Klepáková Adela EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Zdrojový dokumentVyužívanie výsledkov doktorandského štúdia pre celoživotné vzdelávanie : zborník príspevkov z vedeckej konferencie, 11. decembra 2009, Košice. S. 48-56. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2010. ISBN 978-80-553-0352-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zákazníci * lojálnosť zákazníkov * výrobky * služby * nákup * firmy * konkurencia * kvalita * indexy
    AnotáciaDôležitosť lojality zákazníka. Prístupy k deleniu lojálnych zákazníkov. Faktory ovplyvňujúce lojalitu zákazníka. Budovanie lojality zákazníka. Problematika spokojnosti zákazníka. Index spokojnosti zákazníka. Od spokojnosti a lojality ku skutočnej hodnote zákazníka.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00517-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.