Počet záznamov: 1  

Osobitosti trhu mlieka a mliečnych výrobkov a ich vplyv na realizáciu marketingového výskumu

  1. Názov Osobitosti trhu mlieka a mliečnych výrobkov a ich vplyv na realizáciu marketingového výskumu
    Autorské údajeMária Vasiľová
    Autor Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 354-358. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6
    PoznámkyVEGA 1/0228/08. - Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá mlieko * analýza trhu * metódy kvantitatívne * marketing manažment * ekonometria * konkurencieschopnosť
    AnotáciaOsobitosti uplatnenia kvantitatívnych metód výskumu trhu mlieka a mliečnych výrobkov a možnosť ich využitia pre marketingové riadenie na mikroúrovni ako aj na úrovni makroekonomickej. Výsledkom skúmania je definícia marketingových osobitostí vybraného agropotravinárskeho sektora, ktoré determinujú špecifiká výskumu trhu mlieka a mliečnych výrobkov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00499-040, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka