Počet záznamov: 1
Osobitosti trhu mlieka a mliečnych výrobkov a ich vplyv na realizáciu marketingového výskumu
Názov Osobitosti trhu mlieka a mliečnych výrobkov a ich vplyv na realizáciu marketingového výskumu Autorské údaje Mária Vasiľová Autor Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 354-358. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6 Výstup z projektu VEGA 1/0228/08 Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov
Poznámky VEGA 1/0228/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Heslá mlieko * analýza trhu * metódy kvantitatívne * marketing manažment * ekonometria * konkurencieschopnosť Anotácia Osobitosti uplatnenia kvantitatívnych metód výskumu trhu mlieka a mliečnych výrobkov a možnosť ich využitia pre marketingové riadenie na mikroúrovni ako aj na úrovni makroekonomickej. Výsledkom skúmania je definícia marketingových osobitostí vybraného agropotravinárskeho sektora, ktoré determinujú špecifiká výskumu trhu mlieka a mliečnych výrobkov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00499-040, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1