Počet záznamov: 1  

Kvalita IT podpory

  1. Názov Kvalita IT podpory
    Autorské údajeMichal Bróska
    Autor Bróska Michal
    Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva : odborný časopis o systémoch kvality. Roč. 18, č. 1 (2010), s. 38-39. - Žilina : MASM, 2010. ISSN 1335-9231 Obr.
    PoznámkyRes. slov.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Heslá technológie informačné * spracovanie dát * organizácia súborov * médiá pamäťové * technika výpočtová * systémy počítačové
    AnotáciaSprávne organizovaná procesná a technologická podpora IT služieb. Kvalitatívne požiadavky na IT. Kontakt používateľa s podporou IT služieb je pomenovaný ako "Singl point of contact" (SPOC), jednotný kontaktný bod. Prístup do systémov a aplikácií. Dobrá organizácia SPOC - vysoká riešiteľnosť incidentov.
    URLhttp://www.casopiskvalita.eu/casopis/rocnik-2010-pdf/casopis-kvalita-1-2010 http://www.casopiskvalita.eu/casopis/rocnik-2010-pdf/casopis-kvalita-1-2010
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2010: 1-4

    článok

    článok

    Do košíka