Počet záznamov: 1  

Prieskum ako kompas reklamnej kampane

  1. Názov Prieskum ako kompas reklamnej kampane
    Autorské údajeJana Škutková
    Autor Škutková Jana
    Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 4 (2010), s. 42-43. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá prieskum informačný * nástroje marketingové * stratégia obchodná * kampane reklamné * riadenie vzťahov so zákazníkmi * väzba spätná
    AnotáciaPrieskum ako základný nástroj marketingového rozpočtu. Zdroje informácií a názory zákazníkov. Komunikácia a kvalita. Otázky testovania cieľových skupín. Zbieranie údajov a spracovanie odpovedí. Využitie výsledkov prieskumu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.