Počet záznamov: 1
Prieskum ako kompas reklamnej kampane
Názov Prieskum ako kompas reklamnej kampane Autorské údaje Jana Škutková Autor Škutková Jana Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 4 (2010), s. 42-43. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá prieskum informačný * nástroje marketingové * stratégia obchodná * kampane reklamné * riadenie vzťahov so zákazníkmi * väzba spätná Anotácia Prieskum ako základný nástroj marketingového rozpočtu. Zdroje informácií a názory zákazníkov. Komunikácia a kvalita. Otázky testovania cieľových skupín. Zbieranie údajov a spracovanie odpovedí. Využitie výsledkov prieskumu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2010: 1-6
článok
Počet záznamov: 1