Počet záznamov: 1  

Marketing v obchode s drahými kameňmi

  1. Názov Marketing v obchode s drahými kameňmi
    Preklad názvuMarketing in diamond trade
    Autorské údajeMária Bocanová
    Autor Bocanová Mária EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 2, č. 8 (2009), s. 13-25. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493 Obr.
    PoznámkyVEGA 1/4590/07. - Res. angl. Bibliogr. odkazy. - Príspevok bol vypracovaný v rámci riešenia grantového projektu VEGA 1/4590/07 Nové prístupy k znižovaniu rizika v oblasti bezpečnosti produktov a ochrany spotrebiteľa
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá kovy drahé * obchod * Slovensko * trh * certifikáty * investovanie * kvalita * značky kvality * marketing mix
    AnotáciaMarketing v obchode s diamantami. Použitie značky v obchode s diamantami. Zverejňovanie cien diamantov. Obchodovanie s certifikovanými diamantami. Investičné diamanty. Výhody a nevýhody diamantovej investície. Vývoj diamantového trhu v posledných rokoch. Zákonný rámec obchodovania s diamantami. Slovenský gemologický inštitút. Kimberleyský proces.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00621-012, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2009: 5-8

    článok

    článok

    Do košíka