Počet záznamov: 1
Prieskum trhu nealkoholických nápojov. Vývoj trhu v období krízy
Názov Prieskum trhu nealkoholických nápojov. Vývoj trhu v období krízy Preklad názvu Questionnaire research of the soft dring market. Impact of the crisis on the market Autorské údaje Zuzana Lukačovičová Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 2, č. 8 (2009), s. 93-109. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Poznámky VEGA 1/4582/07 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Heslá trh spotrebiteľský * nápoje nealkoholické * marketing * prieskum spotrebiteľský * voda minerálna * Slovensko Anotácia Analýza a návrh odporúčaní, ktoré vyplývajú z výsledkov rozsiahleho prieskumu konaného v období od novembra 2008 do marca 2009, a to na vysoko presýtenom trhu nealkoholických nápojov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - KNIHY Archív EPC E10 00621-006, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 5-8
článok
Počet záznamov: 1