Počet záznamov: 1  

Prieskum trhu nealkoholických nápojov. Vývoj trhu v období krízy

  1. Názov Prieskum trhu nealkoholických nápojov. Vývoj trhu v období krízy
    Preklad názvuQuestionnaire research of the soft dring market. Impact of the crisis on the market
    Autorské údajeZuzana Lukačovičová
    Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 2, č. 8 (2009), s. 93-109. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493 Tab.
    PoznámkyVEGA 1/4582/07. - Res. angl. Bibliogr. odkazy. - Príspevok bol vypracovaný v rámci projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM. Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá trh spotrebiteľský * nápoje nealkoholické * marketing * prieskum spotrebiteľský * voda minerálna * Slovensko
    AnotáciaAnalýza a návrh odporúčaní, ktoré vyplývajú z výsledkov rozsiahleho prieskumu konaného v období od novembra 2008 do marca 2009, a to na vysoko presýtenom trhu nealkoholických nápojov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00621-006, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2009: 5-8

    článok

    článok

    Do košíka