Počet záznamov: 1
Marketing ako nástroj konkurencieschopnosti vysokých škôl
Názov Marketing ako nástroj konkurencieschopnosti vysokých škôl : dizertačná práca Autorské údaje Ivana Kováčiková, školiteľ Eva Hanuláková Autor Kováčiková Ivana Ďalší autori Hanuláková Eva (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2010. - 180 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * školy vysoké * konkurencieschopnosť Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 842279
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 2.6 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 842279 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne
Počet záznamov: 1