Počet záznamov: 1
Blended learning ako prostriedok k nadobudnutiu znalostí a kľúčových kompetencií vo výučbe anglického jazyka
Názov Blended learning ako prostriedok k nadobudnutiu znalostí a kľúčových kompetencií vo výučbe anglického jazyka Autorské údaje Monika Porubanová Autor Porubanová Monika Zdrojový dokument Inovačný proces v e-learningu : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 11. marec 2010. S. 1-5. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2949-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba Heslá štúdium vysokoškolské * programy študijné * jazyky cudzie * angličtina * vzdelávanie elektronické * technológie informačné Anotácia Osvojenie si znalostí z cudzieho jazyka, ktoré možno nadobudnúť prostredníctvom blended learningu. Komunikačná, informačná a sociálna kompetencia. Spracovanie danej odbornej tematiky v cudzom jazyku a stanovenie si cieľov pre ďalšie vzdelávanie. Asynchrónny spôsob vyučovania. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1