Počet záznamov: 1
Úloha vysokoškolského učiteľa v podmienkach e-learningu a blended learningu
Názov Úloha vysokoškolského učiteľa v podmienkach e-learningu a blended learningu Autorské údaje Ján Zelem Autor Zelem Ján Zdrojový dokument Inovačný proces v e-learningu : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 11. marec 2010. S. 1-5. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2949-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba Heslá vzdelávanie vysokoškolské * vzdelávanie elektronické * technológie informačné * technológie komunikačné * učitelia * prednášky * štúdium vysokoškolské * študenti Anotácia Výhody a nevýhody "klasického" e-learningu s väzbou na blended learning. Nároky kladené na vyučujúceho v podmienkach nasadzovania prostriedkov IKT. Motivačné faktory vysokoškolského učiteľa v podmienkach e-lerningu a blended learningu. Metóda Kirkpatrickovho a Philipsovho modelu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1