Počet záznamov: 1  

Rozhodovanie retail managementu a spotrebiteľov v podmienkach globálnej konkurencie – spotrebiteľské správanie vo vybranej lokalite

  1. Názov Rozhodovanie retail managementu a spotrebiteľov v podmienkach globálnej konkurencie – spotrebiteľské správanie vo vybranej lokalite
    Autorské údajeAnton Meteňko
    Autor Meteňko Anton EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Kvantitatívne prístupy k modelovaniu rozhodovania ekonomických subjektov v podmienkach neurčitosti a rizika : (recenzovaný zborník z vedeckého workshopu) : Košice 12.12.2008. S. 1-19. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU v Košiciach, 2008. ISBN 978-80-225-2665-4 Sch., tab.
    PoznámkyVEGA 1/4604/07
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá správanie spotrebiteľa * konkurencieschopnosť * maloobchod * manažment * rozhodovanie manažérske * globalizácia hospodárstva * lokalizácia * predajne * Košice
    AnotáciaMaloobchodné podnikanie (retail, retailing) - oblasť s mimoriadne veľkou konkurenciou. Vplyv globalizačných tendencií na zákazníkov, konkurentov a adaptačné procesy, aj na samotné podniky. Retail management a rozhodovacie procesy pri lokalizácii predajného miesta. Manažment lokalizácie maloobchodných podnikov. Spotrebiteľ - jeho správanie a rozhodovanie sa v prostredí globálnej ekonomiky. Nákupné správanie sa spotrebiteľa v zložitej štruktúre mestského typu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01476-005, kópia plného textu

    článok

    článok

    Do košíka