Počet záznamov: 1  

Neetický marketing predaja finančných produktov

  1. Názov Neetický marketing predaja finančných produktov
    Autorské údajeĽuboš Pavelka
    Autor Pavelka Ľuboš EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. Roč. 10, č. 5 (2010), s. 22-25. - Bratislava : Versa Media, 2010. ISSN 1336-393X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá banky * inštitúcie finančné * trh finančný * volatilita * investície * výnosy * kapitalizácia * inflácia * etika podnikateľská
    AnotáciaNeetický spôsob predaja finančných produktov. Absencia informácií o predpokladanej inflácii. Úspory a kapitalizácia výnosov. Reálny výnos investícií, ktoré zohľadňujú infláciu. Úrokové sadzby a úverová tieseň (credit crunch). Volatilita akciových a dlhopisových kurzov. Finančná gramotnosť obyvateľstva.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00640-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.