Počet záznamov: 1  

Stratégie multinacionálnych korporácií na trhoch strednej a východnej Európy v čase súčasnej finančnej a hospodárskej krízy

  1. Názov Stratégie multinacionálnych korporácií na trhoch strednej a východnej Európy v čase súčasnej finančnej a hospodárskej krízy
    Autorské údajeAlexandra Pappová
    Autor Pappová Alexandra EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Management challenges in the 21st century : how to tackle the crisis: theory and practical experience = ako zvládnúť krízu: teória a praktické skúsenosti : conference proceedings / zborník recenzovaných príspevkov : Bratislava, april 27, 2010. S. 116-124. - Trenčín : School of Management / Vysoká škola manažmentu v Trenčíne, 2010. ISBN 978-80-89306-08-4 Tab.
    PoznámkyVEGA 1/0668/08. - Res. slov., angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 663/664 - Potravinárstvo
    Heslá nápoje alkoholické * pivo * trh * trh medzinárodný * Slovensko * stredná Európa * východná Európa
    AnotáciaMedzinárodný obchod s alkoholickými nápojmi. Chápanie alkoholických nápojov ako špecifického tovaru výmeny. Analýza medzinárodného obchodu s alkoholickými nápojmi. Postavenie jednotlivých hráčov na svetovom trhu s pivom. Charakteristika slovenského pivného trhu. Zahraničný obchod Slovenska s pivom. Súčasné trendy na slovenskom trhu s pivom. Dopady súčasnej finančnej a hospodárskej krízy na stratégie multinacionálnych korporácií na slovenskom trhu s pivom.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00632-008, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka